Diskuse

Démoni v našich hlavách

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Démoni? Máte na mysli Jungův Stín? Nebo nějaké dušičky/duchy, démony z astrálu nebo ještě něco jiného? :-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Jiří, není podstatné, co tím přesně mám na mysli já, myslím, že si každý udělá svůj obrázek - pro někoho jsou to demoni, pro někoho jeho temné stranky - prostě přirovnání, které mne napadlo - moje dcera jim říkávala "malí zlí černí skřítci"...:-)

1 0
možnosti
JT

Je to jen o tom odlozit STRACH. To je pricinou vseho nedobreho.

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám se, že strachy jsem se už  několikrát skoro ..však Vy víte..:-). někdy ho překonám hned, jindy později, a některé strachy  jsou snad navždy...:-)Ale i to patří k lidem...a s tím taky bojuji, jak jen umím...:-)

0 0
možnosti
Foto

Omyl, nevím to :) Vševědoucí je jen jeden :)

2 0
možnosti
Foto

Ano...je jen jeden....bohužel nebo bohudík? ;-)

0 0
možnosti
JT

Kež by více lidí uvažovalo (zamyslelo se) jako vy. Zlepšila jste mi náladu. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji Vám. Přivodili jsem si vzájemně to příjemné, viďte? ;-)A tak málo občas stačí....věřím, že je mnohem víc lidí, kteří se zamyslí stejně, či podobně...jen tu odvahu o tom něco sdělit veřejně....někdy mi také kus té odvahy chybí...hezký den a ještě jednou moc děkuji za příspěvek...:-)

0 0
možnosti