Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D ;-D ;-D Hani, děkuji, moc jsem se pobavila R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda Míšo....a klidně Ti ty svoje malíčky ukážu, divím se, že po tolika letech, co se známe jsi ještě neměla možnost TO VIDÉT...8-o8-o;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

N20e74l44a 27P81a92l17o88v53á

16. 10. 2013 21:05

:-);-DHezké čtení.

Ježišmarija, jdu se podívat na malíčky, jestli náhodou taky nejsou  nějaké závadné.:-)))

1 0
možnosti
Foto

Milá Nelo, určitě je máte krásné....:-);-)

0 0
možnosti

Je mi jasné, že nenávidět některé části svého těla je poněkud patologické.

Jsou moje, přiměřeně se o ně starám, nenechám jim ublížit, tak fajn. Ale milovat je? 8-o To mi připadá takové za hranou, až fetišistické....

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíte, jsem fetišista....:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS